Saturday 20 April 2013

hope i was there.. :')

assalamualaikum..
hai..
aku kt rumah..baru balik dari pasar TTDI.
well, tlg makcik aku berniaga..
seronok jugak..
cuma mcm tersisih sikit sbb mcm paling muda kt situ..
didampingi golongan besar.hehehehehehehehehe..

sebenarnya aku risau pasal kwn aku..
salah seorang beluncas..
even my roomates..
rasanya dya dlm masalah.try untk tahu..tapi keadaan mcm sukar untk aku tny..

aku harap dya akan okay.
sis, kuat ya..
teha tahu sis boleh..
apapun situasi yg sukar..
kita pasti boleh hadapi..
Allah tu maha adil..
apa yang dia berikan sbb dya tahu kita perlukan..
dan apa yang ditarik balik,
sbb dya tahu kita kuat hadapi kehilangan..
kita akan jatuh..anggaplah itu dugaan yang memberi pengajaran.
jgn terus lemah.bangkit semula ya..

kita tak ada Apa2 pun kt dunia nie.
semua pinjam..
jadi, bila2 pun Allah buleh tarik balik..
cuba ikhlas melepaskan..
Allah akan ganti dgn yg lebih baik..
cuma kita tak tahu bila dan bagaimana..

semuanya rahsia Allah..
satu hari, Allah akan ceritakan rahsia itu pada kita..
doa dan tawakal..
kalau betul apa yang milik kita,
lambat atau cepat, kita pasti akan dapat..

aku tak lah bagus sgt.. sama jek..
jatuh jugak...tapi kita  sama2 motivate diri ya..
kalau teha salah..maaf..
kalau teha lemah..kuat kan..

sis, if you think you are losing so many,
 just remember, you will always have Allah with you..

aku cuma harap aku ada dgn kau untk dgr cerita kau..
hmm..walaupun tak selesaikn,
at least tempat meluahkan..
kau kuat ya bdk kecik,.
kami sayang kau..
jaga diri...

#mmg harap sgt kau baca.. bayangkan aku yg ckp suma nie dpn kau smbil
buat mata bersinar.hihihi.dan usap bahu kau..sbb mmg tu yg kita akan buat kn :)
ingt aku yg comel nie dan senyum.please :DDDD

#fatehataib

No comments:

Post a Comment