Monday 20 June 2016

Separuh 2016

assalamualaikum gaiss.. 2016 dah separuh dah berlalu. Aku macam ni jelah, strugle nak menghabiskan degree yang amat dan terlalu memenatkan. Aku rindu zaman diploma.. serious.. tapi nanti dah habis degree, for sure rindu jugak seremban dan segala isi perutnyaa..  takpe lah, sikit lagi.. then boleh dah nak kerja. dan kalau ada rezeki, kahwin. hahaha. lol.

tapi betul la kan, sis dah 22 kot. huhuhu.. and yaa, calon masih sama ya, moga berjodoh laa dgn incik annoying tu.. malas dah nak rempuh fasa berkenalan selam dan menyelam hati budi dengan orang lain. biar la yang satu ni sampai bila2.. nanti kalau dah kad atau apa2 ura2 positif, sis bagitahu laa.. kalau tak kat sini, sis potpet kat insta atau twitter laaa. apapun, sudahkan tahun ni. final year student weyh,,, macam nak gila dah aku punya huru hara. dengan family lagi.. haih.. takpe, better future i hope :)

well, macam pelik kalau tak share gambar.. jap, aku tengok gambar apa boleh share kat sini.. basically pasal life kat seremban lah kot.. heee
ni antara rakan yang menghiasi hidup aku kat seremban, classmate F.A.N.S..
okay, ni F.A.N.S yang complete laa :) 
 ni sis punya rumet laa :)
 ni laa mr annoying

dan ni classmate.. hihihi.. 

 dan yang ni aku laa.. selebet seperti selalu.. 


Okay laa. since ni bulan ramadhan, aku nak minta maaf kalau ada salah silap ke.. apa2 ke.. nnt ada masa, ada mood, ada story, aku update lagi laa.. assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment