Sunday 5 April 2015

1m4u :)

Assalamualaikum.
aku dah lebih kurang sebulan kat sini. okayy laa.
stress sikit
penat sikit
mereput sikit.
hahahaha.. biasalah, diploma dan degree beza sangat.
cuma aku punya malas yang taknak kurang.
adoi.. mohon berubah ya fateha.

kat sini aku dpt classmate yg baik. roommate yg cool (nad,yana,teha,aku)
so aku patut bersyukur. rindu machang sebenarnya. :(
dan kt sini aku join 1m4u.
best la. happy je. kira ada jugak sebab nk happy kt sini
kurang sikit mereput tu :)





haaa.. nilah serba sedikit team im4u kt sini.
haihh. aku masih rindu dipac and kdp..
harapnyaa mereka pun sama2 boleh buat aku happy :)

" satu jalan
jauh dari pandangan
yang cuma terlihat
satu cahaya tak disekat
mahu bawa aku terus pada jalan itu.

kalau lah aku tahu
apa ada disebalik cahaya,
mungkin teruja aku mahu kesana.
cuma sekarang masih kabur
jalan juga tak lagi teratur.

tak mengapalah,
andai jalan tak jumpa masalah,
aku tak akan bersyukur hadirnya bahagia.
jadi terima kasih buat segala ujian,
kini aku lebih berani mara kehadapan "
#penaberani

No comments:

Post a Comment