Thursday 26 July 2012

GET TO KNOW THEM=D

assalamualaikum...hmmm..aku kt rumah dh nie..
bandar baru selayang..=)
naik bas dr uitm pukol 10.30 mlm.dn smpai pd pukul 5.30 pg..
selamat.alhamdulillah.

td dapat berbuka dgn keluarga..seronok..rindu masakn mummy=)
td ingt nk singgah bazaar kt tun teja tu..tp jalan sgtlh sesak..tk boleh lepas..
so tk jadi la..haish..

okay2..aku pernah ckp nk tunjuk pic member2 kt macang kn??
ehem2....nk tgok tak??hehehehe..okay2...aku kenalkn..

haa..nie geng dlm kelas aku..yg tudung putih tuu aneem..pahang mari..hahaha.
yg sebelah aneem tu pika..asal kelantan laa..
tgh tu aku laa....
sebelah aku..adila fakhira..dari selangor..roomate aku..
sebelah dila,shida..
dari selangor juagak..
paling hujung ialah yana..
pown dr selangor...
dlm kalas ktorg mmg together la..=)

haaa..yg nie pulak kira group besar..kalau ad kelas kt AU300 tu..
mst ktorang ddk sederet 8 org..hahaha..
tambah lg 2 dr pic yg atas...
paling depan tudung putih kelabu tu..
nama dibagi fanna..hehehehe,
dari selangor..
yg belakang tudung merah tu pulak nad..dr selangor jugak..
diorg roomate aku..=)

haa..yg nie pulak geng study group aku..
tgh tu din..dari perak..
dya mcm abg sbb lg tua dr kami..
tp din cool la..=)
baju hitam sebelah kanan din tu namanya wan..
dari jitra..
dya la yg mula2 nk bwt study group skali..
mmg berjaya la study group yg dibuat..
satu lg tu sam..
okay..yg nie adam..asal dr kelantan..
haa..jgn pk pelik2..aku tda pic dya sorang..
ad pic dya nan aku je..
kalau ad yg minat kt adm nie..jgn marah aku..
ktorng classmate je...hahaha..

okay2..karang ad pulak aku kne marah sbb letak pic berdua dgn adam..
nie haa sorang lg..amiruddin a.k.a sam a.k.a am..
nie pown kira study group aku jugak..
lahir kt kelantan..
rumah kt terengganu..
tp belajar di kelantan...
haaa..cmne tu??hehehe..

hmm..yg lain rasanya da tunjukkn..
cuma yg sebelh aneem tu..
nama dya tengku aliff..
tapi panggil ajib..
dari kelantan.kota bharu..

haa..last2..aku nk tunjuk lg 2 org..
lain suma da knl..
tu yg lelaki bju hitam tu tom..dr kelantan jugak...
yg bju oren tu pulak..naim..ketua ktorang..dari pahang..abg long acai..hahaha..

eh3!!nie sape pulak??
hehehe..nie bukan kwn kt macang..tp dya mmg
sntiasa ad laa.. 
ad kt mana??errrr
hahahaha.fikir sendiri laa..=P
khairul nizam kaulie.=)
atau pakcik botak=D


dah la..korang da tgokkn suma..mmg ta bnyk sbb tada bnyk pic yg lain..nxt time smbung ea??
salam...bye..jumpa lg di post seterusnya..=)






No comments:

Post a Comment