Monday 16 July 2012

DI IMC=D

eheemm!!haa...kt IMC lg..ap la..gy cc bru boleh online and update blog..
tp tape...nk taw cerita baru kee?
hmm..ape ae nk cerita.ahak!!

okay..mula dgn bismillah laa..
nk cerita pasal rumah dulu laa..
mummy dpt tempahan biskut raya.
so mummy sebok siket la..
sorry mummy.along takley tolong mummy...
soo sorry..
adik2 aku pulak da belajar suma..rindu sgt kt diorang..mira,aliya,isga and almas.=(
adik2 along rindu kt along ta???=(
tape,along da beli tiket balik raya=)

hmm..mira pun jauh nun di johor sana...
take care sis..
raya nanti kita jumpa ea??
belajar rajin2 kt sna..

owh ya..kai pun da balik PLKN..
and guest wht??
abg dya na kahwin da..
lepas raya nie..
tahniah abg azlie and kak laina!!
sy doakn korang bahagia..
haa...kai kata,diorang buat majlis kt kmpung kak laina..
taw ta ktne???
kat KELANTAN..
hahahaha.....tak sangke..


okay2..jom story pasal life kt sini..
aku da dpt bnyk assignment..
best..tp pening la..sampai ta tidur mlm taw..
seb baik member2 suma best.gila study.hahaha

oh ya...aku masuk pertandingan debat piala rector wakil dipac..
bejuang hingga ke final..hehehe
"bangge menjadi satu2nya bunga diatas pentas perdebatan pada malam ini"
haa..tulah ayat aku.hahaha.mcm koya je...tp mmg fun..
thanks to abg hamdan,kak lia and din.korang mmg best..
menag kalah tu adat..ktorang no 2...
tp aku bangge jugak la coz part one da dpt peluang cmtu..satu penghargaan..=D
classmate datang bg sokongan..
thanks korang...walaupun aku agak meroyan atas pentas.hahaha

pastu antara momment yg ta boleh lupa waktu kelas BEL120..
masatu mengantuk sbb tidur kol 3 pg.kelas pulak kol 8.mata mmg sembab gila..
then miss Nur buat games...sgt seronok.aku lupa ap nama games dya..
tp mmg enjoy..paling takley belah bila sam yg org nampak pendiam.jd macam budak2.hahaha
mmg terkejut suma time tu...
"woman in black"hahaha
mmg gelak abis2 masa tu...
haih.....then dekan pulak silap sebut..justin bibir.hahaha
korang mmg kelakar..
aku satu geng pika,dila,aneem,yana and shida pun seronok sgt..skali dgn sai and aini..
lawak2..

stakat nie okay je kt sini.tp aku mmg rindu rumah,keluarga aku and kawan2 di selangor...
its okay..aku na bja kt sini..tp aku bersyukur ada org yg na jaga aku kt sini..sape????
hmm..ade la..hahaha..kawan2 aku..and my sweet friend..=)
terima kasih...
mama,baba,ayah,kai..jgn risau ea.=)

bnyk sgt mengarut nie.hahaha
k la..bkn ad yg na bce pun...hehehehe..
kalau ade tu...hmmm..tah la...ade ke masalahnye???
hehehe
blog aku tak hot...cool je..hahaha
okay2..cukup la tu..see u next post...
Assalamualaiku.(tak jawab dosa)

No comments:

Post a Comment