Saturday 24 August 2013

semua orang sibuk :)

asalamualaikum. hai..
fuhh..
aku kt machang la ni..
lately mmg busy..
ehh,
belum terlambat kot..
SELAMAT HARI RAYA ;)

sorry lah kalau ada entry yang salah and buat korang terasa..
hee.. okay. naik je cuti raya ni,
kerja pun dtg berlambak-lambak.
mcm apa dah aku punya busy..
fuh.
tp takpelah.. kerja pun buat sama2..
ni pun singgah cc jap..
tu yang terasa nk update dalam keadaan yang sgt pantas..
*ada typo tu faham2 lah..
tak dan nk baca balik.
hihihihi

okay.. life kt sini.. makin okay..
Alhamdulillah..
even busy mengalahkan PM tapi aku happy..
yes.. happy..
teha is happy.
hahahaha

belajar pulak.. okay stakat ni..
cuma economi lah..
mcm haper je aku rasa..
seriously sir kimi,
saya perlu belajar dgn sir secara personal atau quantity yang kecil.
sbb bnyk gila sy nk tny. hahaha

okay2..
aku kena gerak dah ni,.. masa itu intan berllian.hihihihi.
btw, hari ni 24 ogos..
birthday kawan baik saya..
siti nurdiyana zainol.
happy birthday sis..
i love you :)

sampai sini jelah..
jap2..

"pada masa yang seperti lari,
kadang sempat,
kadang pergi,

lalu aku cuma mampu mengejar,
penat andai ketinggalan,
sedih saat tiada tujuan,

 pada masa itu aku merayu,
jangan pernah meninggalkan aku,
kerana tersungkur aku nanti,
belum tentu ada tangan ingin membantu"

#penaberani

wassalam :)

No comments:

Post a Comment