Monday 20 May 2013

BROTHER SISTER :')

assalamualaikum :)
hai hai hai. ;)
rasa mcm agak lama tak menari-narikan jari kt keyboard ni untuk meng update blog.hahahaha
ayaaaat :P

okay..
kali nie aku nk post pasal ...
aku lah, hihihihi.
takan pasal korang kot :P
hehehe..
hmm 2 hari lepas, aku menempuh hari yg sgt seronok.
guest what??
kawan2 aku dr teknik dtg..
dtg mana??
dtg rumah aku lah. :)
anis, ikin, arif dan lang..
pastu mummy pun ada jemput zirafah sekali :)
anak lelaki mummy kn??

sumpah best gila.. diorg drive dtg rumah aku.
terharu kot sbb dr putrajaya dtg rumah aku..
hmm.. :')

mummy masak mee kari..
mummy pun seronok kwn2 aku nk  dtg..
yelaaa.. aku kn susah nk kuar..
so org lah dtg rumah aku :)

dalam pukul 2 diorg smpai..
dan sebenarnya aku dah siap bertudung dr pukul 12 dah.hahahaha
semangat gila.. zirafah pulak sampai pukul 2.30 cmtu..
sampai je dia, kitorang pun makan,,
yum yum..
terima kasih mummy :)

lepas mkn diorg ajak aku gy selayang mall.
mummy baba bg kot..
hehehehe
mcm tk percaya kn?? :P
tp percayalah.. mmg aku keluar.hehehe
sampai sana kitorang karoke.
2 jam kot.hehehe
mmg mcm nk pecah je bilik tu..
bilik no3.
yeah! ingt lg and mmg tak boleh lupa..

lepastu kitorang gy mkn kt subway..
okay.. first time aku mkn situ.
so mcm batak jugak sebenarnya.heheheh =P
tp best laa..
lepastu??
hari pun semakin gelap..
aku pun balik laa.. doiorg hantar aku, pastu hantar zirafah
pastu diorg hantar arif ke stesen KTM.
pastu diorg balik..
terima kasih korang sbb dtg jauh2..
nnt bila senang2 kita meet up lg ya..
nk melalak lg dgn korang..
big brother lang, kau mmg terbaik laa.. lama tk jumpa and thanks sbb nk drive dtg rumah aku,
big brother arif, yeah! mmg seronok dok jerit2 nyanyi dgn arif.. hehehe.. thanks jugak sbb plan dtg sini,
zirafah :), thanks sbb nk join kami.. layan je perangai kitorang yg ting tong nie :P
sista aniss, thanks babe sbb nk travel smpai sini dn plan ko kali ni menjadi...hihihihihi.. waa rindu sama lu meyh!
sista ikin, lamanya kita tak jumpa. mmg nk terkeluar jantung bila jumpa.. mcm nk hug je korang tanak lepas,hehehe..

*kalau lah sista hanna ada, mst lg meriah.. bak kata arif, hanna ada dia mkn bersila atas lntai lah.hehehehehe.. apelaa. tp mmg hapening lah.. penat pun berbaloi. cuma tk puas sbb mcm kejap je..
tkpe.. ada jodoh kita jumpa lg..:')

huh? gmba?? hehehehe.. adalah.. jap2 :)


ni masa baru smpai rumah :)

3 dara!! hehehe.. eh! 4 laa. :P


haaa.. nilah suma.. eh! ada satu lg :)

#kami ( brotha sista ) :)


No comments:

Post a Comment