Tuesday 23 October 2012

KHAIFA

assalamualaikum:)
rasanya macam da lama ta update blog, hmm..nampaknya da berhabuk da.hehehe..
tape2, belum bersawang lg..huhuhu..
owh ya, aku skarang da ada kt rumah...cuti semesta =)
best dok ruma..tp rindu pd 8 beluncas.hehehehe..

mcm biasa la..bila balik mst la jumpa pakcik sayang aku tuu <3
mama baba yg suruh ank menantu dya dtg =)
KHAIRUL NIZAM !!
nmpak gah dan wow!!
kai dtg tolong baba kt kedai, dn aku ada skali laa,,
then dya ikut kerumah..smpai malam..
kai dok melayan kerenah adik2 aku.seronok tgok diorang,
tp geram sbb aku ta dpt na ckp dgn kai sgt..
hmm jealous!!

ikut hati ak nk je duduk n borak panjang2 dgn dia..sumpah rindu gilaa!!!
tapi bila da depan2 aku malu sgt..cara paling mujarab na hilangkn rasa malu tu adalah dgn bertukar mnjadi koya.hahah=PP
gerenti boleh cover, pakej buat dya geramm..bweekk!!

tp aku happy sgt sepanjang 2 hari dya dekat dgn aku,,boleh tak nk ulang2 lg masa tu..??
nk dya ada dekat dengan aku..tape laa,even dya dicuri oleh adik2 aku pown..asalkn aku dpt tgok dya senyum dn gelak2. =D
comel sangat =)

dia,
alaaa..yang tu,
yang comel tu,
haa..
dari tadi saya asyik pandang dia,
err,
sebenarnya curi-curi pandang,

alamak!
dia pandang saya balik,
malu,
merah muka,

tiba-tiba,
dia senyum kat saya,
haaa,
gugur jantung,
Ya Allah,
indah sungguh ciptaanmu,

eh,
kejap-kejap,
betul ke dia senyum kat aku?,
hmm,
betullah tu.
hehehe..

dia yang comel tu da ambil hati saya,
bukan tadi,
tapi dari dulu lagi,
silalah simpan,
dan,
jangan pulangkan =)

*KHAIFA*
-mama pown da taw nama khaifa nie.hehehehe-

nampak tak nama khaifa tu =)
nilah dia sicomel =) <3
ni laa aku..sepak karang sape kata ta knl..hahaha

sesuai tak ktorang???jap2..

taraa!!! =)
macam bunga ros dgn pokok kelapa ..hahaha
tp cute =PP
koya..

No comments:

Post a Comment