Friday 28 September 2012

sweet 18th!!=D

salam.....hye..=)
hehehehe..hari nie 28 sept..
smalam 27 sept...
okay2..dipendekkn cerita...
smalam hari jadi aku!!!
haaa..da 18 da rupanya..hehehe
besar da ank pak taib nie..


okay la...mula2 tu sangat sedey..
sebab suma tinggalkn aku gy KB..
hmm..tape la...dok lepak sorang2..
tape teha..sabar...
tp tup2 jumpa firdaus..okay la...dok borak2 sikit..
balik bilik pown diorang ta balik lg..
sampai la aku tertidur..
bgun pown diorang tak balik lagi...
hmmm...sedih~

past da pukul 7.30 pown diorang ta balik lg..aduh..lmbat da nie...
knp laa diorang ta balik lg...risau2..
din kol aku...dya cakap set2 yang lain kne saman..alamak!!
mana diorang nie..
aku smpai ta lalu makan taw..risau gila..

dm pukul 11 cmtu diorang smpai.
muka pnt je suma..
diorang bg hadiah...
bear...comel..
tp bersalah sbb diorang lmbat sbb pilih bear tu...
haish...
mmg na ngis da...dh tu nad mcm marah je...

last2 diorang tunjuk surat saman...
na tgok jugak surat saman tu??
jap2...

haaa!!!!
memang terbaik laa surat samannya...
menjerit aku....
hehehehehe....geram2...


nie laa bear yg diorang bg..hahahaha
nama dya 
MAT SAMAN!!=)

nie pulak aneem dgn wan bagi...
terima kasih=)

nie laa semuanya..hehehehe...

MAT SAMAN dan KAI BUNCIT=)

saya suka yg nie!!!






No comments:

Post a Comment