Monday 27 August 2012

HARI RAYA SAYA~

Assalmualaikum...(tak jawab dosa taw..)hehehehe
saje nk mengada siket.=PP
owh ya..lupa nk ckp..SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!!!!=D

mcm mana raya korang??okay tak??
hmm..mst bestkn...suma mesti ada baju baru laa..
kasut baru laa...
beg baru laa..
gf or bf baru laa..
eh!!?tak..tak..tak..
hehehehehe....saje nk bergurau..=P

owh yea...cerita raya aku??
hmmmm....ap je na story..
just tahun nie aku balik rumah dr machang lg 3 hari na raya..
masatu..satu habuk pown ta beli lg...
hmm...cmne nie??
tape2...aku shopping siket kt KB..biase jee....tp best jugak laa...

paling best..masa balik selangor..
kai teman aku shopping...
hehehehe..sian dya kne ikot je aku gy mana2..
tp dya sabar je..senyum then geleng kepala tgok aku.hahaha..
kelakar.tap mmg best la...
tipu la kalau kata ta best...

okay2...then raya kt Melaka and Johor Bharu..
tp tahun nie mcm bosan.hahaha
mungkin sbb aku da besar kot.hahaha
bak kata kai "teha membesar ke??"
hehehe...geram betol....

tapi tahun nie bnyk dapat duit raya,,
Alhamdulillah..
pastu sebelum balik machang aku beli lappy kt Melaka..
nie post guna lappy aku laa..hehehehe
nampak tak mcm bangge siket.hehehehe..

rasanya mcm ta bnyk pown na cerita..
sbb raya pown mcm bosan..tu yg post nie pown macam bosan je..
maaf laa kpd yg membaca..
tp persoalannya...ade ke yg na bca???
hehehehe..
mcm pelik je...=PP

okay2...nk bg menarik siket..aku masukkan gmbar...
tp tak la menarik sgt...juz ad la gmbarnya...kejap yea :)


adush!!tada line..tape2..lain kali la aku masokkan gmbar yea???
skali lg minta maaf..
bye..wassalam=)

No comments:

Post a Comment