Friday 27 April 2012

MASUK BAKUL,ANGKAT SENDIRI=P

Assalamualaikum...
ha..nie aku nk gtaw nie..geng aku da ad blog baru..
sbb dya lupa blog lama dya pny password..
ape la geng..hahaha
eh..knl tak geng aku??
act..bnyk da post ak mention nama dya..perasan tak??
pic pown ad la....

eh2!!!
aku bkn na ckp pasal tu..
tp nk ckp yg aku ta bule follow blog dya..
adui..da bnyk kali bukak.tp ta jumpa pown kt mana nk klik untuk follow..

tapi dya ad post pasal aku..hahaha.jgn nk perasan lebih..nk tgok tak ap dya post??
kejap2..




Assalamualaikum, :). Nak cerita sikit ni, aku pnya blog lama lupa password... lagi. So terpaksa buat yang baru. hehe. 

Buat yang sama umur, kita da habis berperang ngan SPM taun lepas lagi. Jadi boleh tarik nafas lega. Result akhirnya da keluar. Mula2 nak gerak sekolah pun da takut da, hehe. Dah pesan awal2 dengan geng aku nnt dapat result bagitau. Eh? Aku tak kenalkan lagi geng aku eh? Kejap2.






Ha, ini geng aku. Nama dia Nur Fateha Mohd Taib. Eh, bukan girlfriendlah. Tapi GENG. Tak percaya? Tanya dia sendirilah :P. Tapi kitorang rapat. Ada orang kata kitorang mcm adik beradik. Haha, tergelak tergolek2 aku. Nak tau knp? Aku ngan dia bagai pokok kelapa dengan bunga ros. ( Tak kena punya perumpamaan) Maksud aku ketinggian la. Ooops, nnt dia tengok karang touching pulak budak kecik nih. Sori teha :P. 

Hadush, lupa pulak. Balik kpd cerita tadi, aku tengah tunggu result keluar. Takut gilaa, tapi berpegang kpd prinsip 'Man jadda Wa Jadda' maksudnya ' siapa yang usaha maka dia akan berjaya'. Apapun da sedia nak redha dgn keputusan nanti. 
Akhirnya dah dapat pun keputusan. Alhamdulillah. Tidak seperti yang diharapkan tapi cukup sekadar memuaskan hati. Aku dapat 7A, 2C+. Dah cuba tapi mungkin bukan rezeki untuk dapat straight A. Apapun syukur alhamdulillah. 

"mummy tau nizam dah cuba.", "alhamdulillah, syukur". Itulah kata2 parents aku bila dapat tau pasal result aku. Sekurangkurangnya aku tak hampakan diorg. Eh, geng aku cmne? Hm, dia kol aku. Katanya tak sangka dapat camtu. Kita boleh usaha dan merancang, tapi Allah tentukan segala2. Sabar ye geng? :). 
Nak tau dia dapat berapa? Tanyala sendiri :p. haha. Okayla sori kalau panjang sikit. Nanti ada cerita aku sambung. Sehingga berjumpa lagi. Assalamualaikum. :D


0

Add a comment

taraaa!!!!hahahaha...

okay..tu je kot...jumpa lg nxt post...bye..

assalamualaikum=)

No comments:

Post a Comment