Wednesday 25 April 2012

in a month

assalamualaikum=)
*tak jawab dosa.
hari  ni nk cerita sikit la..err..sikit ke??
hmm..tgok la mcm mana..hahahaha..
ok..bismillahirrahmanirrahim..

hr tu aku gy putrajaya..
dan berjumpa dgn orang asing..huh..penyamaran berlaku..mcm nk letak je pic dya dan tulis "WANTED"
hadui!!geram betul..
tape2..biarkan dya..abaikn je..
penyamaran terbongkar sudah.hahaha

lepastu aku gy alamanda dgn sepupu tersayang pinot..
dya na balik temerloh ptg uh..
so ktorang jln la kt alamanda tu..
guest wht??aku jumpa anis!!hahahah
seronok gila..anis kerja kt sana..comel je.hahaha
pakai apron..
tp ta dpt jumpa la pown..

tara!!!!gemokkn aku??hahahaha..


hmm..lepastu pinot pown da abis praktikal kt temerloh..
dya kena praktikal kt penang..wah!!utara sana..
hahaha..ktorang pown hantar la..jauh perjalanannya..patah pinggang dok dlm kereta lama2..tp best la..kira macam holiday..hahaha..
walaupown mcm2 dugaan..tp still okay dan seronok..
pinot..hope ko okay kt sana..=)

haaa...ni la dya..ahak!!=P

okay2 last2..org dok ckp pasal matrix la..form six la..
aku nk jugak..
mtrix aku tak dpt...form six dapat la..na taw tak dpt ktne??
seri garing rawang!!ha..mmg takde jauh lg.hehehe..
tah la..baba mcm ta bgnje..
tp ta kesa la..aku pown bknnya nk sgt..if tada pilihan..then pegy je la..=)Nama



NUR FATEHA BINTI MOHD TAIB

Anda Ditawarkan Untuk Mengikuti Pengajian Ke Tingkatan 6 Bawah
Jurusan
SAINS
Sekolah Ditawarkan
BEB7654 SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI GARING



tu dia..hehehehe..
okay la..tu je untk post kali nie..merapu tu sorry la ek..salam..bye..=D






No comments:

Post a Comment