Friday 20 September 2013

Last day KOKO :')

assalamualaikum :)
holaaaa.
okay.
aku nk share sikit pasal KOKO..
mmg memang musim cerita pasal KOKO kot.. hahahaha

sebenarnya aku baru je lepas habis exam KOKO..
kecewa sikit laaa
sbb semangat gila aku baca pasal rakit.. dan perkhemahan..
tup tup masuk TTS je.
hahahaha
tp okay laa..

satu lagi..
aku akan sgt rindu kan KOKO..
hmm..
entah laa..
3 sem aku dok rushing petang2 untuk gi KOKO..
next sem tkde daaa..
sedih kot..

aku akan rindukan semuanyaa..
semua laa..

 dengan komander :)
 komander yg jaga exam :)
 done exam!
 :)
 amin :)
 semangat gilaa
 kesatria TDM106
:D

okay laaaa.. aku nk update bnyk lagi..
tapi nanti2 laa ya :)

lastly

" menunggu tak datang lagi,
lalu hanya memandang dan biarkan ia pergi,
tanpa rasa ingin menahan..
membiarkan bersama seribu tangisan.

kian bisu,
pada masa itu,
harap dapat dihanyutkan sang kenangan,
supaya diri diada merasa akan kesepian..

meminta aku untuk pergi?
salahkah jika aku ingin duduk disini..

menyuruh aku mencari pengganti?
malas mencari kerana asyik kecundang lagi..

sedang bibir melakar senyuman,
tak siapa tahu hati memerah tangisan..

biarkan mereka tiada tahu,
ia tidak memohon simpati,
namun pada ego,
kasihan pada diri sendiri..

cuma mampu menari pada papan kekunci
tiada bersuara,
atau berkongsi pada lembaran putih garis-garis sahaja..

sebenarnya dia malu memadang masa,
kerana sedar akan diri,
tampak kuat diluaran sahaja."

#penaberani (fatehataib)

No comments:

Post a Comment