Friday 25 May 2012

ON MY WAY~INSYAALLAH

hoooreeyyy!!!!cuti 14 hari...!!!=D
yela..ak en f6..=)

okay..nk cerita pasal f6..act ak happy sgt kt situ.yela..da boleh serasi dgn kwn2 suma..cikgu pown best..
tah la..lg2 skarang aku dah kembali ke selayang..tataw nk gambarkn perasaan ak tu..
tapi aku ad benda lain nk cerita...okay laa..
rezeki ad kt mana2 en..so aku rasa ad tempat lg bagus dr f6..
nk taw ap??huh???kawen???!!
eh3!!bukan laa..
hahahaha
aku dpt UiTM Macang,Kelantan..
dip pentadbiran awam..
dpt U..Alhamdulillah..
kt Kelatan??arrrgghhhh!!!!
knp la jauh sgt ak kne cmpak weyh???
bkn takot...tp seseorang yg aku risaukn...
jauh ak tinggalkan dya....
dan..aku akan sgt rindukn dya..!!!
Ya Allah..mmg besar dugaan dya....
takpe...aku dgn dya kuat..kn geng??=)

bak kata mak itam..
"melawat tempat orang laa"
cik maizura ckp
"masih dlm Malaysia lg fateha..awk dpt pengalaman kt sana..pengalaman yg awk takan dpt kt tempt lain..
org berebut nk pergy,,awk da dpt..jgn sia2kn."
aku cakap
"Allah da tentukan yg terbaik untuk aku=)"
pakcik botak cakap???
-tak ckp ap2..dya kt PLKN lg..hmm~-

k la..just nk share..mana taw smpai kelantan nnt susah nk update blog..
silap2 tak dpt update..ooppss!!hahaha
see u soon..
assalamualaikum)

No comments:

Post a Comment